En jul bortom alla förhoppningar..

Nu är nog julen snart över..
En jul som startade i kärlekens tecken..
Sex månader och favoriten närmast bredvid mig i sängen på morgonen, kan det bli bättre..
Det kunde det tydligen inte, för sedan övergick julen i någonting helt annat.

För övrigt har det vart en helt okej jul med schyssta klappar och för mycket mat.
Fick träffa två små rara barn också..


Men min mage är som en sommaräng med massor med fjärilar.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Helst skulle jag bara vilja lägga mig täcket och önska att jag aldrig sagt sådär.
Men ändå.. Det kanske var lika bra, men inte på Julafton..

Nej..
Jag hoppas att allt löser sig, speciellt till det bästa.
Men jag kan ingenting göra.
Önska och hoppas.
Ibland tror jag nästan jag ska bli kristen och så jag kan be lite.


Nej, jag hoppas att alla har haft en bra jul och jag vill önska alla ett Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad är det nu som hänt berätta berätta! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback