Tjejsnack V.50

Musik

- Lyssnar du ofta på musik?
Nja, jo. det gör jag faktiskt. Alltid ska det vara något igång.
Lyssnar inte jag så gör pappa eller bror det. Så musiken är runt mig hela tiden.

- Vilken/Vad är din favorit inom musik?
Ärligt talat vet jag egentligen inte vad jag ska svara här.
Lyssnar mycket på 80-90-tal. Sen blir det mycket metal eftersom att bror spelar det,
så blir det mycket 70-tal och soul som pappa lyssnar på. Jag är influerad inom allt.
Men vissa saker tycker jag är bra som ingen annan tycker..

- Sjunger du eller spelar du något instrument, vad i så fall?
Nja, jag är inte musikalisk på något ställe, men jag tycker det är kul med musik.
Så sjunger gör jag även om det inte alltid låter så bra som det borde.

- Om du har träffat någon artist , vilken/vilka?
Nja, det har jag nog inte gjort sådär...
Men det vore skojigt. Jo i och för sig åkte jag samma tunnelbana som Jon i Dissection och har väl halft om halvt träffat Mattias IA Eklund.

- Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då?
Då skulle jag vara mig själv, för jag vill vara artist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback