En regning lördag.

Vaknar upp bredvid en alldeles underbar varelse och tittat ut genom fönstret och både ser och hör regnet utanför. Det är då man bara vill vända på sig, somna om och önska att solen sken och att det var varmt.

Jag har kommit på en hel del jag skulle vilja göra, men kommer det någonsin att hända?
nja, jag tror faktiskt inte alls att det kommer det, jag har i allafall bestämt en hel del vi ska göra nästa sommar. Så, så får det blir. Vare sig du gillar det eller inte.

Usch, jag skulle vilja ha en egen lägenhet som man kan hålla på och pyssla i.
Jag har pysselhumör i hela kroppen och vill bara riva och slita och göra om.
Är lite sugen på mitt rum men vet att det aldrig skulle funka, för jag skulle tröttna efter bara en liten stund. Men man njuter ju så mycket efteråt när allt är klart.

Fast samtidigt får jag dåligt samvete över saker jag egentligen borde ta itu med.
Körkortet till exempel.
Usch, kan inte någon göra Teorin åt mig så att allt går lite fortare, jag är ju bara slö och inte orkar. Jag vet ju att det är så.. Men jag orkar inte ta tag i det ändå..

Nej, nu ska jag nog gå och dra något gammalt över mig..
Är förövrigt grymt sugen på en husfest, så något förslag, jag är alltid på.

Vi Hörs!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback