Fredag - Glöm bort den?

Har vart en konstig dag idag, eller egentligen inte.Fundersam
Har bara fått höra massor med saker.
Vissa av de är irriterande och vissa inte.
Men arg blir man i vilket fall som helst.

Men det är ingenting som vill som jag vill idag heller.
Skulle väl köpa en jacka, fanns det då?
Såklart att den inte gjorde, inte i min storlek..
Nej, arg är precis vad man blir.

Hur ska jag klara mig utan Elin på måndag?
Det är en bra fråga det..

Usch ja, jag är lite arg nu och sitter för tillfället och
dunkar lite julmusik fick in stämningen för det när det
snöade första gången. Längtar verkligen dit, men
förmodligen kommer jag inte alls att tycka om det
när det verkligen är dags.
För det brukar aldrig bli som man har tänkt sig.
Jag hoppas i allafall att jag får träffa Theo och det nya tillskottet Viggo.
Små söta rara barn, vad mer krävs för att få en bra jul?
Jo, självklart ska Marcus ingå där också.
Men det hoppas jag att alla tar som självklart nu för tiden.

Nej, jag blir bara arg, jag skulle vilja åka härifrån just nu, för det vore så himla skönt.
Åh, jag längtar mer än någonsin...

Nehepp..
Något vettigare kanske står för dörren.

Vi hörs!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback