Slipsar

Det var fars dag igår..Slips
För mer info kolla på Emelies blogg och där står det att
den vanligaste presenten är slipsen så jag gick in på en
hemsida jag fått av Emelie och kollade in en hel del slipsar.
http://www.menswear.no/slips.htm

Jag tyckte ju då att denna slips var den som tilltalade mig
mest, så att jag skulle bli glad om jag såg någon med
denna slips. Tycker att den var riktigt nice, snygg färg
och absolut enkel. Jag är inget för såndär randiga slipsar.
Nej, detta är en alldeles utomordentlig slips att ha till
en vit skjorta och en svart kostym.

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså dina länkar funkar inte:) hahah

2006-11-13 @ 16:08:11
Postat av: Negern

alltså dina länkar funkar inte:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback