Student 07

Jahaja..
Jag blir trött på allt prat om studenten som snurrar
omkring på skolan just nu.
Varför kan folk inte lägga ner?
När de väl har pratat med rektorn och han har bättre
argument för fredagen, låt det vara så så.

Jag förstår också att folk är uppriva för att släkten inte
kan komma. Men de som inte kan komma på fredagen
kan väl då komma på lördagen?
Nej, det enda bra skälet jag kan komma på är Elin,
en tvilling som tar studenten på samma dag, det blir
jobbigt. Men då får man samla familjen, bestämma
hur man ska göra det bästa av situationen.
Kan det vara mycket svårare?

Jag kan väl hålla med om att jag hellre vill ha det på lördagen, men jag börjar vänja mig vid tanken på att det blir då. Man får väl vara ute i god tid och prata med släkten som man vill ska komma.
Nej, jag vet att studenten är viktig för många. Men jag anser att sålänge min mamma, pappa, bror och pojkvän står där när jag kommer kan det vara på vilken dag som helst.
Jag orkar inte bry mig om denna fråga något mer.

Studenten får mig för tillfället att kräkas.

Nathalie ♥

testlänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback