Tjejsnack V. 44

Datorer & Internet

- Vilken sajt besökte du senast?
Precis nyss var det banken via internet och kolla in lite sköna siffror på kontot.
Fast så himla sköna är de inte trots allt.. Men drömma går ju.
Sen var det
Tildas blogg som lockade.. och nu sitter jag här...

- Vilken sajt besöker du oftast?
Förut vet jag garanterat att det var lunarstorm, men just u vet jag inte, försöker att avveckla den och börja blogga här på riktigt istället.

- Vad har du för dator?
För tillfället sitter jag vid pappas jobb-laptop. Min dator är en gammal Lap Power som är sisådär sex, sju år gammal.. Egentligen inget som helst fel på den, men ibland måste man vara lite kräsen, en ny skulle inte vara fel.

- Vilken text kommer fram om du trycket Ctrl+V?
Det är dagens frågor till Tjejsnack, faktiskt.

- 5 saker du googlat på nyligen?
Jadu, vad skulle det kunna vara. Sitter nästan bara víd datorn i skolan, men de fem senaste sakerna, det måste ha vart en bild på ett barn och en bild på en pappa. Jag skulle nämligen till ett religionsarbete ha Fadern, sonen och den heliga anden. Jag googlar mest på bilder, så jag vet inte alls vad det skulle kunna vara mer som jag har googlat på.


Kommentarer
Postat av: Tilda

oh. sötnöt. din blogg lockar alltid också, men nu har jag inte vart mycket vid datorn. Nu är jag här! hihi.

har saknat dig på lovet förresten, lever du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback