Trött, tråkigt, Torsdag

Usch, idag är jag alldeles för trött för att någonting skulle
funka helt okej. För det kommer det inte att göra.
Något som skulle vara skönt är att bara gå hem, dra täcket
över huvudet och bara längta tills det kommer en gosig
pojkvän. Det vore helt kanon.

Nej, idag är inte en dag jag längtat efter.
Jag längtar däremot till måndag. Då blir det julshopping.
Julklappar till mig ska utses. Frågan är vad jag ska välja.

Denna veckan kommer att bli lång, mycket lång.
Skola på lördag, öppet hus för alla små nior och alla andra
som vill förstås, att komma och kolla på vår underbara skola.
Är lite trött på det där måste jag ju erkänna.
Kan också tala om att jag inte tänker hjälpa till. Det finns det
andra som också kan göra.

Fick dock en liten bra början på min morgon.
Jag såg Erman på en cykel och det gick lite vingligt.
Det var faktiskt lite roligt.

Nehepp..
Snart är det lektion. Hur ska det gå?

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback