Favoriter

Ojojoj.
sitter här och barnen har precis lagt sig.
har dock inga egna, är barnvakt åt de underbara kusinerna.
men jag skulle grymt gärna vilja ha egna små knoddar, men jag tror att det får vänta ett tag.
kanske är mer vettigt att skaffa de om ett par år sådär..
när man är redo.. haha..

usch, har inte fått sett den jag älskar idag..
iof såg jag honom i morse innan han åkte til jobbet, men nu har det gått alltför lång tid emellan.
vill ha honom hos mig varje minut..
betyder det att man är kär då?

nej, usch, nu längtar jag bara efter den dagen då jag får ta studenten och vara stor på riktigt.
det skulle vara så skönt med en egen "lya" och bara ha det bra för mig själv.
och självklart skulle väl Marcus få flytta in också..
om han vill förstås..

nehepp..
kanske ska ta och bära in den minsta från soffan.
han borde nog sova nu.

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

känn dig utmanad :) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback