Naturlig.

Det regnar, det är kallt och just nu är jag både snorig och hungrig.
hur ska detta sluta?

Nej, snart är det hemgång och jag längtar bara tills imorgon kväll när jag lugnt och stilla kan gå hem och känna att det är lov i en vecka och att man bara får ta det lugnt..
men det är mycket som händer nästa vecka också.

Det enda jag vet att jag på måndag ska iväg och slänga ut lite pengar på onödiga saker..
så ska jag hinna gå till hasse, gå till skolan och spela in en film, unna mig lite ledighet och förhoppningsvis ska jag hinna och ta en fika.
men jag vet inte, jag kommer hinna dö under tiden, av all stress..

Men,nej..
Nu är det verkligen hemgång på riktigt.

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: tilda

hej snutten. jag vill ha mediababesmys på lovet ^^ hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback