Tjejsnack V. 43

Resor

- När reste du senast?
Det var nog i våras någongång när vi med skolan var i Polen och tittade
på koncentrationslägren.

- Vilka länder har du besökt?
Jaa, låt mig tänka.. Jag har vart i Danmark, Finland, Spanien och Polen.
Det tror jag var allt. Är inte en så berest person..

- Drömresemålet?
Jag har sen liten velat åka till Domenikanska republiken och dit skulle jag fortfarande vilja åka.
Men också till Usa, Indien och liknande ställen för både sol, bad och spänning.

- Roligaste resminnet?
Det måste nästan vara när de misstänkte att en kille i klassen hade en pistol med sig, fast det var en pokerväska, med massa marker. Tullgubbarna sktrattade länge åt det och det var dessutom polska tullgubbar.

- Tråkigaste resminnet?
Med tanke på att jag inte är så berest så kommer jag inte på något, för det ska väl inte vara tråkigt att vara ute och resa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback