Torsdag och media

Torsdag igår.
En jobbig dag och en fantastisk kväll.

Först åka till stallet med Elin. Tror dock inte att jag skulle plasta i ett stall på riktigt,
men det är alltid trevligt att åka dit ibland, nu var det väl kanske tio år sen jag var där sist.

Efter det bar det hem till Tilda och "plugga" och kolla på Tv.
Sen kom Jossan och då blev det mat. Mumsig vill jag dessutom lova.
Kollade på Sex and the City också. Det tror jag fick igång allas tankar,
 för snacket drog iväg långt över det vanliga.

Nej, jag tycker det var ett välbehövligt möte och det måste göras om.


Kommentarer
Postat av: tilda

Det tror jag fick igång allas tankar,
för snacket drog iväg långt över det vanliga.
KLOCKRENT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback