du är faktiskt ledig..

det är fan inte klokt..
det är redan söndag..
vad har hänt med tiden?
Den bara springer iväg..
Men idag vill jag leva i alla fall..

Och min älskade Emelie har förhoppningsvis kommit hem..
Vilket gör livet mycket mycket bättre..
För utan henne skulle den sista tiden i mitt liv inte ha existerat..

Imorn blir det fest på Emelies balkong antar jag..
samtidigt som jag vill, så vill jag gärna vara 17 mil syd öst härifrån..
men det får bli i sommar när ekonomin suger hårdare än vad den gör nu..
och när jag äntligen lyckats ta körkort.. vilket jag en dag hade tänkt att göra..

men annars då?
kanoners.. sommaren kommer med stora steg och nu är det inte långt kvar till studenten..
skulle tippa på en sådär 40 dagar eller något..
ska bli så skönt.. får vi se hur det blir..
kommer säkert att sakna det.. för dessa tre år har vart de bästa i min skolangångs 12åriga historia...
men det ska säkert bli bra.

längtar efter varma sommardagar och tokhärliga kvällar i paradiset..

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej ja jag är hemma just nu och från klockan 13.00 så befinner jag mig på Aspägen..så fråganär ju när du slutar idag eller om du är ledig? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback