give me some room..

lugn dag.. ibland har man det bra..
har inte gjort så mycket måste jag säga..
men imorn ska jag ta mig i kragen och ringa till den där människan..
Sen ska jag be Emelie om hjälp att kladda ihop rapporten..
får vi se om det blir något av saken..
kanske skulle ta och prata med eivor..
kanske byta rubrik på arbetet över huvud taget..

nej..
inspirationen försvann just...
så jag ska nog ta och hitta på någonting annat..

Måste bara påpeka att till och med jag är glad att Emelie fått bredband..
för då blir hon en lite mer aktiv bloggare..
Ser du detta ikväll kanske jag till och med glider upp imorn, men det sa vi ju förresten..


Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

tack för att du kom jag blir så glad när du är här...när var vis fetivalen?och du raporten tycker jag att vi kladdar ihop i morgon så kankse vi kan luska lite i presentboken:)

2007-04-19 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback