Hey Där..

Blev ingenting med chill på balkongen..
men jag är inte så ledsen för det..
Var dock taggad.. Men nöden krävde henne mer än jag gjorde..
vilket jag tycker är en godkänd anledning..
Dessutom fick jag höra tre fina ord så jag nästan blev rörd och generad.
faktiskt så är det sant..

Jag måste vara sämst i världen på musik..
Kanske inte sånt som jag brukar lyssna på..
men relativt ny musik suger jag på..
Har dunkat och lyssnat på Karatefylla ett bra tag,
men insåg i Torsdas att det var Byz när bror min var snäll nog att tala om det för mig..
Han kallade mig i princip för pucko..
Sitter och lyssnar igenom skivan och den är godkänd och lite till..
vet att jag har hört detta förut, någonstans.. frågan är bara vart.. Radion?
inte vet jag..

har också setat och lagt in massa musik och ändrat namnen..
det är ju fan att de inte kan göra det själva.. ibland blir man tokig..
men det är inte mycket att göra..
usch..

nu blir det en rulle tror jag..
men känner jag mig rätt kommer jag att sitta här till sena natten.
jag är sån.. typ..

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback