Himlen är blå idag med..

ett trevligt samtal med Emelie igår..
var tvungen att prata av mig, och då passar det bäst att göra detta med Emelie..
Precis som jag sa.. så hon är bra för mig..
och pratade mig till rätta... så det ska gå vägen det här.. det vet jag..

Ett efterlängtat sms kom igår kväll..
och fjollig som jag är kunde jag inte känna mig arg längre utan somnade faktiskt med ett leende på läpparna trots att svaret inte var det jag ville ha.. men det gör inte så mycket..
Känner ändå att det kommer lösa sig till det bästa och som sagt går det fler tåg..

ska kanske bara ragga upp ett nummer..
usch, jag och mina baktankar..
men man ska alltid ha reserver..
nej, ska i alla fall ragga numret..
sen vet man aldrig vad som händer...
mohahaha!

annars då?
känns bra..
ska klippa mig idag vilket är väldigt, väldigt nödvändigt..
har inte gjort det sen i somras tror jag..
skäms på mig.. men jag ska se till att ta tag i det..


och idag, tror jag.. försvinner Emelie från mina hemtrakter..
men då blir det närmre från skolan att bara kila upp och ta en fika..
det ska jag se till att göra..
får ju också ta hand om lägenheten när de är iväg..
jag anmäler mig som frivillig blomvattningsgörare..

Kanske ska ta och göra något vettigt nu..

Vi ses då!

Nathalie ♥
Men fötterna på jorden igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback