i can dream about you..

Yes box!
Back again..

Fan, jag tror att jag ska lägga min pysslighet på hyllan ett tag..
I alla fall tills hjärnan hänger med i vad jag ska göra..
har i alla fall sytt ihop min tröja i hopp om att det skulle bli bra..
blev väl bättre än att den var trasig, men långt ifrån bra.. haha...
Typiskt mig.. Men nu kan jag använda den igen.. Frågan är bara om jag kommer att göra det också..

Jag vill åka bort...
Åka utomlands eller vad som helst..
Jag vill också ha ett jobb.. det skulle inte alls vara tokigt..
känner att min ekonomi kommer skita sig totalt i sommar om jag inte får något jobb..
men det ska jag nog försöka att få till..
får väl i värsta fall göra något riktigt drastiskt..
haha.. nej.. jag vet inte faktiskt..

har fått resten av mitt underbara CDON paket..
lite böcker på rean.. Jag har fått bok-mani, trots att jag inte ens läser så mycket..
på tal om det måste jag läsa religionsboken och göra en massa media-grejer..
har jag någon lust till det?
Nepp!

usch, nu svammlar jag bara en massa skit känner jag.

dagarna är redan på tisdag och jag känner att det inte är en snigel som drar i dagarna..
nej, det går fort som fan och man gör inte så mycket vettigt..
Så.. ja..

Nej, nu ska jag äta godis!

Nathalie ♥
Emelie, snart krisar det riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback