it's a k*k fight..

ibland tänker man mer än vanligt..
idag tror jag inte att det är en sån dag..
men det lät som en bra början på detta inlägg.
fast ganska mycket har jag tänkt.. veckans tjejsnack var ganska mastigt idag..
mycket att tänka på och hålla kollen på.. arga tankar kom också fram..

Jag har funderat på en sak i alla fal..
vad fan gör jag med mina slantar?
för mer än ett halvår sen var jag tät som fan, vad är jag nu?
inte tät i alla fall.. nu vrider jag och vänder på varannan slant för att få det hela att gå runt..
just nu väntar jag på att det ska bli den sista så att jag kan få det efterlängtade studiemedlet..
underbart.. Men pengarna därifrån kommer också smita iväg och försvinna..
jag vill vinna på lotto.. kan inte Anden komma till mig?
jag vill, vill, vill!


Just för tillfället sitter jag och bekantar mig så mycket det går med Evelina.
Nu tänker jag till och med skriva namnet, för jag gillar läget mer och mer.
Känns som om allt börjar läggas på plats och att det blir bra snart..
väntar i och för sig fortfarande på första mötet..
Är vi som två kamphundar eller är vi bara söta och rara.. ?
man vet aldrig.. men jag skulle tippa på det senare..

Nu blir det annat..
Kolla upp lite småsaker..

Imorn blir det nog inflyttningspresenten till Den svarte och den vite..
men jag vet inte om de har vart tillräckligt snälla..
haha..

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Boris

Kuk-fight? :|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback