när du kom genom regnet..

Jahaja..
Där ser man..
Glädjen i kroppen har ebbat ut och istället finns där ett hat.
Men hatet kommer efter detta blogg-inlägg att ha gått över till stiltje, alltså varken glad eller arg..

ibland blir man trött på allt tjat.
tjat som aldrig tar slut förrän man sitter och gråter..
Det var länge sen det skulle vara slut..
kan det då inte få vara så.. varför dra upp det igen..
jag skulle lätt kunna göra något dumt..
men grejen är den att vi har kommit överens om att det skulle vara slut på allt..
Denna överenskommelse som jag på tre sekunder skulle kunna ge upp, bara för att få ta dig..
men, det är för mitt eget bästa som jag säger emot.. Jag gör det för min skull, fattar du det?
Verkar inte så när vi pratar.. Men jag pallar inte med det mer..


Annars då?
husmordern ligger lågt ett tag..
längtar efter något att pyssla med..
eller ja.. det finns det ju.. men...
inget projektarbete gjort än heller..
det är fan att jag inte kan ta mig i kragen..

Jag har kommit på att jag ibland får världen sug efter att röka..
nog för att jag gett upp detta med rökning..
men ibland funderar jag verkligen seriöst på att ta upp det spåret..
men jag tror jag ska lägga band på mina sug och ge upp det där..


vad skulle världen göra utan musik?

jag skulle avlida direkt..

nee..
nu tycker jag att det räcker med depp-snack.

vi ses!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback