när jag gav dig en gloria..

hallå där..
soligt väder idag måste jag säga..
pysslat har jag gjort också..

livet i övrigt ser lite mörkt ut tots det fina vädret..
men det är bara att ta det med en klackspark och köra vidare..
blir bara lite fundersam över vissa grejer och lite allmänt irriterad över det mesta..
men det hoppas jag löser sig och jag får väl hoppas det bästa för de båda..
faktiskt så menar jag det också..
för om man tycker om någon ska man väl låta den göra som den känner är bäst?
nu var detta inte det bästa vilket jag får ta...
klart att det känns, men någonstans inom mig har det alltid funnits en känsla av det här..
så nu blir att se ljust på framtiden...

nu ringde min mysEmelie...
hon har äntligen kommit hem..
får väl slå en signal till henne senare..
för nu skulle hon ringa en massa samtal..

men..
var bara tvungen att skriva av mig lite.
nu blir det ett långt och skönt bad!

Nathalie ♥
Kunde vart bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback