Näsflöjt



Sveriges Näsflöjtsorkester måste ha fått fnatt..
De måste tro att jag ska starta en egen orkester eller något..
För att när de började visas på tv beställde jag en..
Den var försenad men tillslut fick jag den.. Sen fick jag en till, tror att det var för att de kanske hade missat att skicka ut den..
Idag damp det ner ännu en i brevlådan..
Så nu är jag ägare av tre stycken.

Till saken hör den att jag inte kunde ta en endaste ton..
Men när jag visade bror började han spela direkt..
Men idag har jag äntligen lyckats få ton i den..
och lycklig är jag väl för det.

Men detta är en minst sagt muppig pryl..
Som jag ändå tycker att folk borde prova på..
En kul grej att liva upp stämmningen på festen med.

beställ en du också på
Snor


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh coolt jag vill ha en du och jag på balkongen i sommar med varsin näsflöjt:)

2007-04-19 @ 23:40:21
Postat av: Marie

Nu har jag åsså blitt medlem!

2007-04-22 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback