om du kunde flytta berg..

Så har ännu en dag snart försvunnit..
och vad jag har jag lyckats med?
så här lite har jag nog inte gjort på länge..
det är ganska skönt det med..
man blir inte direkt pigg på att göra något heller just nu..
det är ju vitt ute.. snöade som tusan i natt..
hoppas på att solen kommer fram snart och ger mig lite sommarkänsla..

annars då?
För mycket mat och godis som det alltid blir under dessa omständigheter..
måste ta och prestera någonting nu..
snart är det inlämning av projektarbetet..
Inte min favorit måste jag säga..
Men jag ska nog lyckas..


Det mesta känns också bra nu..
har lite saker jag måste prioritera..
fan, nu kom jag att tänka på körkortet bara för det..
Men det ska jag ta tag i efter studenten..
Så ska jag nog kunna ha det till senast hösten hoppas jag..
Sen blir det åka av.. haha.. hoppas på att buggyn blir upprustad tills dess..
för jag ska ha en egen åktur i den..


nehepp..
Nu finns det annat som lockar..
fan att emelie inte är nära mig längre..
haha..

nej..
nu blir det annat.

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback