skitgris..

en kvinna med skitiga händer, det är jag det..
har väl inte vart ren på händerna en endaste dag den senaste veckan..
det har vart måleri, det har vart städning och idag...
meckat cykel. För alla som inte har körkort är ju cykelsäsongen igång..
detta gäller då för mig eftersom att jag inte har någon tid och lust att lägga ner så mycket energi på körkortet. Nog för att det inte verkar vara så jobbigt och att jag vill ha det.. men palla det.
jag bor här i "storstan" så jag kan lika gärna ta bussen, tåget, cykeln eller gå.


annars då?
jag saknar min lilla söta mörkhyade vän.
hon är som en drog..
förövrigt skrev ja att blogg.se var en drog i min nationella-uppsats..

fan..
lite seg i skallen idag faktiskt..
måste jag säga..
kanske ska ta och hoppa i säng snart..
måste kanske skriva någonting om boken jag ska redovisa imorn,
eller så.. men nej, jag kör bara på.. vet på ett ungefär vad jag ska säga..

nu blir det fan sängen och skönt ska det bli.

Vi ses imorn!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback