skynda skynda..

Fan, jag har nog aldrig under min tid som levande spenderat så mycket tid vid min egen dator hemma som jag gjort denna vecka.. Har jag inte haft någonting annat för mig.. Så har jag setat vid datorn..
Fick en kommentar om att jag var online väldigt ofta... Och det stämmer tragiskt nog.
Blev inte alls som jag hade tänkt mig..

Imorn blir det väl en fylla, kanske..
Och söndag en baksmälla..
Men pluggandet då?
jag har faktiskt läst i boken och i Nationella papprena..
Lite bra.. Men jag har ju haft hela veckan på mig att göra andra, mycket bättre saker..

snart är det måndag igen..
då kommer min studentmössa plus kläder och de andra skoltröjorna..
Så jag tippar på att det blir till att rensa garderoben snart..
haha, mamma får ta lite grejer som jag inte kan ha..

Usch.. Allt i mitt huvud snurrar och jag blev precis hungrig på mat..
God, flottig, mastig mat..
Mums vad gott det vore med pommes och bärne..

Nej.. det får det bli en annan gång..
nu är det sängen som gäller..
Ska bara bädda om bror som somnat i soffan framför en film.

Vi ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback