That's the way..

jahaja..
här var ett tag sen man var..
Har pysslat och måste faktiskt säga att jag borde vara med i Äntligen Hemma..
har nämligen spikat upp massor med kablar idag..
Städat och allmänt plockat undan.. Känns bra, men det är inte på långa vägar klart..
Hoppas på att det blir det i veckan..

Hoppas också på att Emelies present dyker upp..
annars får vi helt enkelt ta det vid ett annat tillfälle..

Livet i övrigt då?
Känns bra.. Fick för bara någon timme sen en ömhets förklaring..
från min underbara lilla Theo.
- Nathalie, jag tycker om dig!

Det är annars helt kanon med allt..
känns toppen och veta att det är en vettig person som förgyller dagarna hos honom.
De behöver varann, det vet jag. 
Jag däremot. Tja, närheten är ju ett minus, men resten klarar jag mig ganska bra utan.
Har ju Emelie om det skulle krisa för mycket.. haha..
nej, gud så jag säger..
Nu ska jag pyssla på myspace och se om jag fått någon mer förhållande-förfrågning..

Nathalie ♥
Med livet i kroppen och påväg i rätt riktning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback