Tur i kärlek..

Gud så jävla mycket skit man samlar på sig på tre år..
har setat och kollat igenom grejer från ettan..
Man blir så lycklig när man ser hur sämst man var då..
eller ja.. då hade jag ju iof mer energi för att jobba på..
men det märks att man utvecklats i det mesta under dessa år..
det är nog meningen..
Skönt att få iväg skiten också..
så nu ligger det i papperskorgen..

Hemmafrun inom mig har kommit fram igen..
Känns bra..
så nu är allt skinande här hemma..
så skönt så..
Det enda som är kvar att göra nu är att rita upp lite till av mönstret till min klänning..
Sen är det bara att börja sy..
Underbart.. Längtar tills den är färdig..
Sen har jag nästan raggat upp en dejt också..
underbart! men det kommer att vara hemligt en tid framöver tills det är helt klart!

Nej. Nu blir det lite att dricka och sen börja rita.

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback