Vilken äcklig andedräkt..

Jag som hade tänkt skriva massor här igår..
men så blev inte fallet..
istället var jag lite olaglig, eller något..

Varför ska allt gå så fort för?
redan torsdag och ganska lite av det inplanerade plugget har kommit igång..
måste göra svenska, religion, media och framförallt projektarbetet..
men ingenting av det känns riktigt kul eller vettigt att hålla på med..
jag längtar mer än någonsin efter studenten nu..
välkomnar den med öppna armar måste jag nog säga..


Dagen idag har bestått av en resa till Örebro.
Inte speciellt många överraskningar på den resan..
Förutom att man köper så mycket..
men det är iof inte en överraskning..
Ekonomin suger för tillfället..

Nu fick jag för mig att jag ska ut och gå en stund..
Så blir det!

Så, vi ses!

Nathalie ♥
Hjärtat sitter där det ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback