dancing in the streets

ännu här en gång..
tycker att detta börjar bli tjatigt..
dock första gången idag.
men det lär nog bli fler.

det är fan vad tråkigt man har när man är hemma själv..
fast det är då jag borde sätta mig med böckerna och plugga.
eller så struntar jag i det helt..
just idag struntar jag i det helt...

baby boom ljöd i min telefon igårkväll precis när jag hade tanken att ringa..
önskar ändå att jag hade haft körkort, då hade jag setat i trappen och väntat när han kom hem..
hälsat på ewe en sväng och kanske till och med tagit med henne till pojken..
nej, nu drömmer jag mig iväg igen.
får sluta upp med det där tror jag...


vad ska jag änga dagen åt då?
fortsätta att lyssna på denna underbara skiva från Footloose och drömma mig bort till åttiotalet?
skulle tro att det blir något sånt.
det är ju så förbaskat bra..

när är det dags att ge upp?
bra fråga.. aldrig skulle jag nog säga..
så än ger jag inte upp..
vad är det då jag ska ge upp?
bra fråga...


längtar till hösten kommer och förmodligen pengarna också..
efter italien, då blir det permanent, tatuering och en hel del annat som står på schemat..
fan.. hade gjort allt det där idag om jag hade haft pengarna..
men det har jag inte.. så vi får hoppas på det bästa helt enkelt...
winnerbäck på lokomotivet måste bli av, annars blir jag lite smått sur..
sen hoppas jag grymt på footloose i göteborg...
annars tar jag och ker dit själv helt enkelt..
italien, högskoleprovet?, jobb och utgångar, förhoppningsvis ett körkort också.
nej, det här ska nog bli bättre än jag hoppats på..

fan så ska man börja bli sjuk snart också.
men det är ju klart..
hösten är ju snart här så varför inte liksom?

jaja..
kanske ska ta och ge mig nu.

en match betapet sedan får det fan bli någonting annat.

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback