det är inte roligt längre..

lördagskväll på hemmaplan..
eller den andra halvan i alla fall..

har vart hos tessi och mumsat glass..
det blev nog lite för mycket för min del..
men det var gott och det var trevligt att se mina vänner igen..
Petra, Tina, Tessi och Anton...
en trevlig kväll i trevligt sällskap..

men nu sitter jag här ensam igen..
hur detta ska sluta vet jag inte..
kanske ska anmäla mig på en dejting-sajt..
vem vet?
kanske borde testa i alla fall..
fast, hade jag haft pengar hade jag inte vart här..

antingen hade jag åkt tretton mil för att ha en oerhört trevlig kväll..
eller så hade jag vart fem mil bort och druckit öl med min bror..
nu blev det inget av det.
för jag måste skaffa mig ett jobb och det är illa kvickt..
ska jag få min outfit till nyår krävs det en hel del..
och pengar växer inte på träd vilket är lite synd.. för det skulle jag behöva just nu..
ska ta och anförskaffa mig en skinnjacka också..
vart ska jag få alla pengar ifrån.
ska se om jag hittar någon najs i Rom.
då skulle jag vara gladast på jorden när jag kom hem.
spela roll vad den skulle kosta..
nej..


nu är det kanske dags för ett parti betapet.
har ju inget annat för mig..
men måste bara påpeka: Fan vad många det är som heter david.

David Malm, David Franzén, David Landin..
Kom just nu inte på någon mer, med tre räcker fan för min vänskapskrets..
måste ha vart ett poppis namn på 80-talet.


Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback