do it right...

Hittade ett tidsfördriv på Ewes blogg som jag tyckte verkade intressant för stunden..

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger på det numret som står här:

17.
 Elin Dolk
19. Elisabeth Bergqvist
3.
  Anders Ekström
22. Erik Asplund
18. Elin Karlsson
 2. Amanda från Vingåker
 4. Andreas Grindlund
16. Elin Bjurevall
 7.  Brassan
14. David Malm
 5. Anton Leuba

F: Har du pussat nummer 17? (Elin D)
S: Vet faktiskt inte.. Skulle tippa på att det var någon gång på studenten i så fall...

F: Vilket är ditt bästa minne med nummer 19? (Bettan)
S: Oj... måste ha vart någon gång under Wiz.. Då finns det många och välja på..

F: När ska du träffa nummer 3? (Anders E)
S: Skulle tro att det blir typ nästa vecka med tanke på att han nyss fyllt..
så det blir väl kalas :)

F: Är nummer 22 söt? (Erik A)
S: Måste nog säga att han är det eftersom att han var min reservplan under visfestivalen..
Trots att han inte ställde upp och kom dit... 

F: Vad var ditt första intryck av nummer 18? (Elin K)
S: Det vet jag faktiskt inte.. Typ Grynet i en mindre förpackning...

F: Hur träffade du nummer 2? (Amanda)
S: Kusins flickvän, så jag misstänker att det var under någon härlig familjesamling... typ..

F: Gillar du nummer 4? (Andreas)
S: Gillar och gillar, han är skön.. Men det är brors kompis.. så jaa...

F: Har du träffat nummer 16 den senaste månaden? (Elin B)
S: Nej, faktiskt inte.. var ganska länge sedan nu...

F: När såg du nummer 7 senast? (Brassan)
S: Det var mycket länge sedan.. Eller ja.. kom på att det var på studentfesten..
Men det känns som om det var längre sedan.. 

F: Har du varit i nummer 14 hus? (David)
S: Det har jag faktiskt vart..

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 5? (Anton)
S: När någon bestämmer sig för att fixa ännu en klassåterträff...

F: Är du nära vän med nummer 7? (Brassan)
S: Jag var det för ett X antal år sedan.. men vi alla förändras och det blir inte som tänkt sig när man är 14...

F: Har du gått på bio med nummer 3? (Anders)
S: Någon gång måste jag nog ha gjort det.. men det måste vara väldigt väldigt länge sedan..

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 17? (Elin D)
S: Gå ut som ett par? Nja. Men gå ut och ha trevligt med skulle jag absolut kunna göra..
Det har ju hänt ett antal gånger redan så det är klart..

F: Vad pratar du och nummer 4 oftast om? (Andreas)
S: Bilar skulle jag tro... Jag vill ha hans Manta..

F: Känner du nummer 16? (Elin B)
S: Jaa, det gör jag nog.. Kanske inte bra.. men jag känner..

F: Skulle du kunna ge nummer 18 en kram? (Elin K)
S: Det har jag redan gjort ett par gånger..

F: Hur är vänskapen mellan nummer 5 och 2? (Anton och Amanda)
S: Skulle bli förvånad om de ens hade träffats.. inte så troligt..

F: Hur länge har du känt nummer 19? (Bettan)
S: Känt, drygt två år eller något....

F: Har nummer 17 ett förhållande? (Elin D)
S: Jag är inte säker, men det tror jag i alla fall..

F: Har du velat slå nummer 22 i ansiktet? (Erik A)
S: Nja, det kan jag inte påstå...

F: Hur träffade du nummer 14 ? (David)
S: Lång historia.. Men för att göra den kort.. Vi var grannar på 2006 års visfestival..
Så bytte vi nummer och ja.. på den vägen är det....


Kan göra detta till en utmaning...
Så den som vill kan ju haka på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback