en dag lite annorlunda mot andra..

onsdag idag och samtalet jag skulle ringa sket sig.
hon är på ärende hela onsdagen och är åter torsdag morgon.
hur fan ska detta gå?

Igår blev det en hel sydag hos mormor..
gjorde klart min nya favorit grej som ni får se på nästa fest.
för inte tänker jag avslöja min design här inte..
blev dock inte någon emelie igår..
förlåt.
hoppas hon väljer mig idag då, för idag är jag helt hennes.
är hon vaken kanske man ska slå en signal?


vad ska jag göra med mitt liv?
måste ta körkort snarast..
skaffa mig ett jobb..
och hur fan gör man det i dagens läge?
man får slå sig genom djungeln, det är inte bara att åka på en räkmacka..


en vecka och tre dagar kvar tills Italien.
Längtar faktiskt grymt jävla mycket.
just bara för att få komma iväg..
inte tänka på något med jobb eller pengar på något sätt..
nej, det ska bli så otroligt härligt att bara komma bort.
speciellt med min emelie, pappa och caterine.
ett härligt sällskap så ingenting ska gå fel..
sålänge inte emelie gör sig illa. försäkring finns inte hennes ordbibliotek..
haha. nej, men det ska bli otroligt härligt..


efter Italien blir det en hel del massa saker.
tatuering, klippning, winnerbäck och snart så blir det också tretton mil sydväst ut.
nej, detta ska bli en kanonhöst jag sent ska glömma..

vad händer idag?
ta en latte med slow-motion-rörelser?
en fika blir det nog.

kanske ska ta och försöka få tag på min andra hälft.
så vi ses då!


Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback