happy birthday

Jag som hade tänkt att skriva för länge sedan..

men idag har jag hunnit med att fylla 19 år..
känns ganska meningslöst måste jag säga..
ett år till 20, som om jag aldrig gått på systemet förut.. haha
nej. men det har vart en bra dag..
bakat en äppelpaj och bara myst..

kommer inte på något vettigt att skriva...

har nog bästa bästa presenten till Emelie till födelsedag eller varför inte jul?
har dessutom bra bästa presenter.. haha


nej, nu blir det chips, dipp och en rulle..
ladda upp inför morgondagen då det blir stockholm..

och ewe, jag ska tänka på att uppdatera lite oftare..


Vi ses!

Nathalie ♥
När baby boom ljuder från min telefon går pulsen alldeles för hög.
är känslorna där fortfarande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback