he's with another girl..

det är fan jobbigt att vara vice-husägare...
kom hem och insåg att varmvattnet var slut..
alltstå dags att fylla på pellets..
men palla och hämta de där jävla säckarna i garaget och sedan knalla ner till pannrummet..
nja, inte gör jag det och inte just nu...

har vart en jobbig dag med både regn och sol..
och en härlig tur på sjön..
insåg att jag vill ha någon polare med båt så man kan chilla och sola topless typ m itt ute på sjön, fan vad nice det skulle vara... så himla jobbigt med alla dessa små plagg man måste ta på sig på sommaren när man ska bada så att man inte åker dit för förargelseväckande beteende..

nehepp..
städa imorn..
tvätta...
måste fixa till här eftersom att jag på fredag ska chilla gärnet med alkohol hela födelsedagen..
nej, när ljög jag.. men det skulle inte vara helt tokig..
blir förmodligen en grillning med äppelpaj efteråt..
hoppas på det i alla fall..

i helgen blir det grönan och stockholm..
mys med surran och janne, bror, pappa och maria...
kommer nog att bli sådär nice som det bara kan bli..

på tal om john f. kennedys granne..
det är nog redan kört från bröjan..
det är dömt att misslyckas..
trots det är jag nog inte så på att ge upp måste jag säga..
men "frugan" är ganska pucko måste jag säga..
håller du med ewe?

nehepp...
sängen inom en snar framtid..
kanske plocka lite i hallen innan man hoppar i säng..
och hämta de där jävla pelletsen så att pelle blir nöjd också..


jaja..
vi ses då!

Nu är det samtal som gäller.

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback