holding out for a hero

jag måste vara en orkrönt kung på att slå in paket..
idag blev jag riktigt jävla nöjd med snörena..
det är faktiskt kul när det är för mycket snöre och dessutom är det fint också..
det enda som fattasn är en sån där makapär för att dela på snörena, men idag fick saxen jobba hårt istället.. nej, är det någon som vill ha hjälp, ring mig.

haha.. jaa, sanneligen, vilket självförtroende..
vad har jag gjort idag då? drog lite betapet förut..
förresten fan vad jag spelar det nu för tiden..
grubblat på mitt liv har jag också gjort..
eftersom att tvins.com säger att man ska köpa så mycket..
var nästan nära att göra det..
en träninggrej, men jag vet inte om jag tror på skiten..
aja.. nej, sen har jag inte gjort så mycket..
skäms nästan för att jag inte har tagit tag i körkortet än..

baby boom ljöd igårkväll med och kanske ikväll..
vad som sas skulle detta då vara sant.
men jag vet inte..


måste jag alltid lyssna på syftisar när jag sitter vid datorn?
förstår mig inte på det där..
just det emelie, ta med ark skivan så får vi lägga in lite låtar till italien..
så ska vi ha med inga.. den måste vi ha..

nehepp..
nu blir det annat..
kanske dra en liten repa i rummet för att göra något vettigt..

imorn blir det viken och kommer hem söndag...

vi ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback