Tjejsnack V. 34

Ålder

- Spelar åldern någon roll? När, Varför?

Ålder närdå? allmänt gör det nog inte alls det..

- Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, Varför?
Det har väl alla.. Jag menar är man 17 är det klart att man vill vara 18 och nu är jag 19 och önskar att jag var 20, så jaa det har väl alla drömt.. Yngre tror jag att man önskar att man var när man är uppåt 35+ eller något..
så det får någon annan svara på..

- Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?
Det tror jag nog inte alls att jag har gjort... det är väl bara onödigt...

- Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!
Så gammal min kropp tillåter mig att bli.. Mer kan jag inte säga.. Jag väntar och ser...
Men tillräckligt gammal för att få barnbarn..

- Vilken ålder i ditt liv såhär långt, har varit den bästa? Motivera!
Det har jag aldrig tänkt på.. Det kommer jag nog inte att göra heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback