words come easy..

fick pengar igår...
wöööw.. inte en dag för sent..

detta resulterade i att jag faktiskt tröck på knappen KÖP på cdon..
fan, aldrig kan man hålla i pengarna mer än någon timme..
men visst är det underbart med pengar...
klart att det är..
nu är det bara att vänta tills det trillar ner något i brevlådan som det står mitt namn på..
härligt härligt...

helgen blir det både kolhuset och amazon skulle jag tro..
ska tajma in det där så att det blir precis som jag tänkt mig..
kan ju inte missa davids spelning..
(fan vad mycket david det är förresten)

nej, men det ska nog bli bra tror jag..


förövrigt..
jodå?
det mesta fungerar som vanligt..
har dock inte plugat teori än.
fan då!
får ta det vecka 33.. hoppas jag...
men allt det andra då?

vet att jag vill så innerligt..
men jag vet att jag inte kan..
ett par mil hit och dit spelar inte mig någon roll alls...
men jag vet att det spelar roll på annat håll..
det är ju fan att man inte kan få som man vill någon gång..

har sådan lust att flytta..
men vad skulle det göra?
fatta om vi kunde få det huset..
alla skulle kunna få sin del..
härligt värre..
så skulle jag nog inte behöva flytta i första taget..
nej, det skulle vara riktigt najs faktiskt..
ååh.. nu fick jag världens feelings där..
en flytt skulle göra de flesta gott tror jag..

värst vad mycket det blev nu då..
något mer vettigt borde det finnas att göra..
men jag vet inte riktigt vad det skulle vara..
ska nog ringa och störa emelie på jobbet sedan..
kanske skulle tajma det så att jag är hemma hos henne..

nehepp...
nu blir det annat..
en grovstädning i mitt rum kanske skulle vara något för det första.
japp, det får det bli än så länge..
tills någon kommer på något annat..


vi ses då!

Nathalie ♥
italien känns bättre än någonsin just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback