you know i don't belive you..

så sitter man här igen..
nu har jag i alla fall gjort lite av de vettiga saker jag skulle ha gjort igår..

men imorn blir det att ta sig ner på stan och skälla på dem för jag har inte fått min lön.
attans bananer...

hur blir det i helgen då?
kohuset och slippa betala pengar?
eller amazon och få en härlig fylla med härligt folk?
fan då... skulle kanske kunna få ihop till båda..
skulle då inte bli lika mycket fylla som man tänkt..
sedan blir det väl fylla på söndag om allt går som planerna...
men det vet man aldrig..


fan vad ont jag har i benet..
har lyckats med att skrapa mig och det svider och gör satans ont..
har i och för sig dämpat sig lite mot förut..

fan, jag vill ha en massa från cdon..
vart är mina pengar?
fuck..

ska ringa mamma nu..

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback