20 frågor en lördagskväll på storgatan!

Emelie kände för att köra 20 frågor denna lördagskväll på ett villkor..
Att jag skulle skriva det i bloggen.. så.. enjoy!


1. Ditt fullsändiga namn:
- Irene Cecilia Nathalie Andersson


2. Viker du, eller knögglar du toapappret?
- Bra fråga. Det är nog lite random. Det beror på vad jag har gjort, haha!
(emelie vill dock att jag ska skriva "om jag gjort ettan eller tvåan)
(5 min efter) Efter lite eftertanke och disskission blir det nog oftast knöggel.


3. Skulle du kunna tänka dig att bli fadder?
- Mja.. Jo, men det är väl självklart att jag skulle kunna.


4. Vem skulle du helst vilja ha sex med, Bert Karlsson eller Bengt Magnusson?
- Bra fråga.. Bert är nog ganska ettrig i sängen och jag skulle tro att Begnt låter ganska mycket och han är lite läskig. Men jag tror nog att Bengt vinner den fajten.


5. Hur kommer det sig att din köttfärssås blir så god?
- Det är mitt speciella recept som innehåller råttgift. Resten är hemligt!


6. Varför vinner Bengt?
- Jag tror egentligen inte att jag fantiserar om att ha sex med nåon av dem. Men jag menar, take a look at Bert liksom. Hur manlig är han på skala? Inte speciellt mycket. Bengt är en kille som kan försvara mig om det nu kommer någon galen fru som vill döda mig under vår kärleksakt. Nej. Bengt känns mer som en reko kille.


7. När du var hos tandläkaren sist, vad sa han innan du gick?
- Jag skulle tippa på att han sa att vi ses om två år eftersom att jag då var 19 och måste numer betala för min käft. Ingenting kan de bjussa på nuför tiden!


8. Om vi säger att du har en lägenhet, vad är det man absolut skulle kunna hitta?
- Prylar från barndomen som verkligen har en betydelse.. Och åsnan Ior i olika varianter.


9. Vad skulle man absolut inte kunna hitta?
- Smutiga kalsonger och strumpor från någon drällig kille. Antingen bor det ingen där, eller så har jag redan plockat upp dem, för tio tusende gången... (emelie vill lägga till "med plasthandskar")


10. Om du skulle bo utomlands, vart skulle du bo då?
- Bra fråga, jag fick en himla smak för Italien när vi va där i september, så det skulle jag absolut kunna tänka mig. Annars kanske spanien, frankrike eller Usa. Trivs nog ändå bäst här hemma i Sverige, men man vet aldrig vad som händer.


11. Vart tror du McDreamy finns?
- Eftersom att jag snart blir ihjälslagen lan jag tyvärr inte svara på denna fråga. Jag ska försöka överleva fajten och sedan skriva ett svar.
Jag skulle tro att han finns när jag mint anar det. Jag hoppas ändå på att han inte bor i Usa, för där vill jag inte bli kvar faktiskt.. Jag vill nog att han ska finnas på arlanda när jag kommer hem, haha.. Nej, men Gud vad svårt det här blev. Jag får nog tro att han finns vid ett bra tillfälle i mitt liv där jag kan känna att jag verkligen kan satsa på pojkvän och allt som det medför och innebär. Jag håller fortfarande tummarna.

12. Varför tar det så lång tid varför du andas när du skrattar?
- Kan ju då tala om att jag skrattar inte högt när jag skrattar utan skakar mest bara.
Jag vet faktiskt inte. Det ligger i släkten, både mamma och mormor skrattar likadant. Fast ibland skrattar jag så det låter kan jag skratta åt att det låter så fult. Skumt, men sant. Oftast låter det inget.

13. Vad är det gär för film?
- Filmen går på 4:an klockan 00.05. Och heter Kung Salomons Skatt

14. Om en film är overklig är den tecknad då?
- Jag anser att nej, det är inte. Filmen kan vara overklig fast det är rikiga gubbar med och likaså kan en tecknad film vara verklig. Det jag försöker få fram är nog att det är innehållet i filmen som avgör om den är verklig eller overklig. På något konstigt sätt.

15. Om du dog/avled idag, skulle du hamna i helvetet eller himlen?
- Just nu skulle jag tro att jag skulle hamna i himlen. För att på senaste tiden har jag inte gjort något dumt. Så det skulle jag tro att det blir.

16. Vad skulle du säga vid pärleporten?
- Hörru Pärra, äru lite sjysst och släpper in mig va? (ungefär som i en gammal pilsnerfilm)

17. Tror du på ödet?
- Jag tror nog på någonting... Men om det är ödet vet jag inte.. Men lite smått skulle jag nog säga..
Något måste det ju finnas.. Eller?

18. Vad ska du göra imorn?
- Inhandla de sista julklapparna hade jag tänkt. Därför blir det en tripp till Etuna.

19. Säg något du önskar dig i julklapp:
- Kosta Boda Glas, massor med CD skivor och Dvd filmer. (inga nerladdningar här inte)

20. Kan vi inte bara hoppa över sista frågan?
- Okej då!


Under tiden dessa frågor har kommits och svarats på har det skrattats och gråtits en hel del. Måste också påpeka att detta har tagit alldeles föe lång tid. Men en kul kväll har det vart.
Nu är det nog snart dags att knalla hem och sova.
Men lite underhållning blev det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vek i morse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback