22 nätter till jul...

bara 22 dagar kvar nu.. snart 21..
det är inte klokt.. tiden springer iväg och iof är nästan alla julklappar klara vilket är fantastiskt skönt.
måste bara ta och slå in dem...

söndag kväll..
dagen har spenderats i eskilstuna bland galna människor som måste handla julklappar.
förstår egentligen inte varför det blir sådan kallabalik runt jul.
vi handlar för mer och mer pengar varje år. vill vi vara med i guiness eller vad är det?
nej, mycket folk var det.

igår kväll var det storgatan sju efter att ha pysslat hemma och vart på julmarknad på staden.
det mesta var trevligt..
det är numer fint och trevligt i mitt rum, vilket det inte har vart på mycket länge..

jobbat hela veckan i princip..
vilket innebär pengar... i januari..
jag får klara mig med det..
det duger gott och väl ska jag säga..
fick en härlig lön häromsistens också..
inte helt fel.
är numer ganska rik skulle jag säga..
eller inte alls..


jag vet inte..
men jag hade nog tänkt mig att detta årsslut skulle kunna ha blivit det bästa på länge..
jag antar ju fortfarande att det kommer att bli så..
men jag hade hoppats att jag skulle vara på andra bräddgrader just då..
så att det var inte alls vad jag hade tänkt mig..
jag tror aldrig att det kommer blir något mer..
kommer jag någonsin att få höra rösten igen?
skulle nog inte tro det..
men jag håller tummarna och hoppas på det bästa..
samtidigt som det inte alls spelar någon roll egentligen...
nej.. just nu är det fan ingenting som är bra tror jag..

stressad som få över usa..
måste få in ansökan..
måste också få in referenser, måste också få läkarundersökning och betygen på engelska..
det finns bara måsten..
dessutom måste jag tvätta kom jag på nu.
fan...

nej, nu blir det en betapet tror jag.
sedan blir det rätt i säng eftersom att ögonenlocken redan nu hänger i knäväcken..

jaja.. vi ses i alla fall snart!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback