all i want for christmas..

så var det  söndag igen..
och jag är sugen som få på att klippa av mig håret och är väl ganska inne på att göra det också..
eftersom att det inte är något jobb imorn blir det till att kolla om det finns någon tid nu innan jul..
måste i alla fall klippa mig.. så jag håller tummarna..
om det blir kort eller inte avgörs vid ett senare tillfälle..

nytt utbrott vilket gör mig förtvivlad...
inte något roligt längre..
blir nog samtal om det imorn..

idag har det inte hänt så mycket..
igår var det lite pyssel här hemma.
tillverkade geléljus.. resultatet blev väl sådär efter lite missöden, men det blev helt okej..


just nu har jag inte något för mig..
kanske en betapet skulle vara bra nu..


ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: anders

Tack för besöket (och kommentaren) på min blogg, alltid lika kul med nya namn bland kommentarerna. Och javisst är Fear Factory-skivan bra!! Och förresten välkommen åter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback