big guns in christmas time..

sådär ja..
så har denna dagen också fortskridit och gröten står nu på spisen för att om dryga halvtimmen avnjutas..
mums, var länge sedan jag fick någon gröt faktiskt..
haha..

fick en helt annan syn på en och anna person idag..
namn nämns inte alls, det är sekretessbelagt..
nog för att jag visste att det snackades skit och att det inte riktigt stog rätt till..
men så här mycket trodde jag aldrig..
jag är inte helt oskyldig heller..
men för min del var det ingen som visade motsatsen och vad ska man tro..
dessutom är mycket förstörts trots att jag inte vill..
men det är inget att göra något åt...

känner ändå på något sätt att detta förr eller senare skulle komma..
samtidigt är det ingen förlust, jag tycker det är synd..


däremot blev jag glad igår..
fick ett underbart sms från mantorps-trakten som jag verkligen uppskattade..
och så himla hemskt lät det inte heller..
då nu är jag lugn i själen en stund till i alla fall..

nu blir det till att färdigställa julklapparna..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback