God Jul övergår till God Fortsättning..

Så har vi det här med julen..
Den har nu kommit och är snart på väg ut genom dörren..
Mat, paket och glada miner i stora lass är vad folk förväntar sig i dessa tider..
och det kanske stämmer, jag vet inte...
Men på mig gjorde det det..
Jag hade en bra Julafton!
Missade ju fakitskt att säga god jul igår så jag får väl säga God Fortsättning nu istället..


Lördagen bestod av amazon för min del.
mycket folk var trevligt och ett lagom pris för inträdet..
blev dock lite förvirrad när mammor till mina dagisbarn var där..
vad ska jag göra och hur ska jag reagera?
Nej, det var roligt med vissa små undantag, brände mig på en locktång...
Emelie och jag skulle ha vart på en förfest..
Men vi kom liksom aldrig dit..
Jag förstår inte..

På tal om Emelie ska jag ta och göra klart hennes paket också..

Så vi ses senare antar jag!!

Ha det bra!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback