Sista för året. 31 december

håret är fixat, klänningen på, maten lagad, bordet dukat..
det enda som fattas är en sminkning och en promenad till haket..

sista dagen på året 2007 har vart genomsnittligt bra..
maten har lagats och sedan har det mest piffats..

året 2007 i helhet då?
jovars, det har väl vart bra..
har inte så mycket att säga egentligen, förutom att det som har vart bäst var:

- min egen student, helt kanon och det bästa som hänt på mycket länge tror jag..

- Resan till Italien med Emelie, Pappa och Caterine.

- Resorna som det ändå blev ner till Östergötland. saknar verkligen dem just nu..
önskar att jag var delad och kunde vara hos dem också vid den här tidpunkten..

mer än så vet jag väl inte om jag kan komma på just nu..

jag hoppas att det blir en trevlig afton och jag kommer att återkomma med mer trevlig läsning nästa år, alltstå 2008. Känns lite skumt att skriva åtta på slutet...

Nu är det dags att ta farväl av året som gått och kila till nästa år..
för övrigt är det första gången på länge som jag missar klockorna..
men det får faktiskt gå för i år..


Ha en kanonkväll allihop!

Årets sista blogg från Nathalie tackar för sig och vi ses snart igen..


SES!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback