en helg utöver det vanliga..

Jag vet inte vart jag är just nu..
på väg upp till himlen eller neråt?
jag är nog kvar på jorden ett tag till..

sista dagen på lovet och vad har jag lyckats med?
ligga kvar i sängen och glo på tv och pilla på datorn..
det är i och för sig ganska skönt, men jag får dåligt samvete för att jag inte gjort någonting jag tänkt mig på lovet, men det känns bra ändå..

just nu har jag massor att se fram emot..
för det första en helg i stockholm,
för det andra en dag i örebro,
och för det tredje, en hel helg i mantorp..
gillar tanken riktigt bra på alla tre saker..
det ska bli riktigt kul..

igår var det kalas.. nu har jag två ännu äldre män i huset..
men detta kalaset resulterade i besök från långt ifrån, eller ja..
dryga fjorton mil eller något..
men det var riktigt trevligt och jag väntar på att sitta där på tåget och bara vänta på att vara framme..
på tal om de ska jag kolla tågtider..

vad händer annars då?
chill bill hela veckan..
blir att vara solo med bror.. men han märks inte så mycket..
så nu kommer det att bli hemma-fru vecka igen.. men det är mysigt..

funderar på att ta med mig en mörkhyad person ut i detta underbara kalla vinterväder och ta en lliten promenad.. det kan faktiskt behövas..

nehepp..
nu har jag svamlat om för mycket..

Vi hörs!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback