ge mig mod att somna in..

Varför vill mig kropp sova men inte jag?
jag måste nog ta och fixa till det där med sovvanorna igen..
det tar alltid lite tid sånt där..

fortfarande solo i väntan på att någon ska komma hem..
snön gör mig riktigt trött nu..
Måste nästan gå ut och ta bort den..
eller inte..
snälla, kan det inte bli sol och varmt nu?
det skulle jag verkligen behöva, mer än någonting annat nu..
det är ju inte långt kvar.. men man undrar nästan om de är snö på studenten..
skulle inte förvåna mig..
men nu är det bara 100 dagar kvar...
skönt ska de bli.. ¨
- då kan jag bo hos dig hela tiden
- jaa, va bra det blir då

usch...
nu är det Tv:n som lockar..

Vi ses väl snart igen!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback