she's down on her knees..

Blev inget pysslande så jag fortsätter här..

Måste jag blåsa upp allt..?
Jag har en grym tendens att göra det med allt jag tycker är jobbigt, fast jag inte behöver..
jag ska bara vara tyst när det gället mycket..
för annars kommer jag att klassa mig själv som gravt störd av någon typ..
suck..

vad ska jag ta mig till?
måste ringa emelie.. prata om imorn..
annars vet jag inte...
längtar tills sommaren och hoppas på det bästa med jobb och grejer..
usch.. jag vill ha värme nu... solen ska skina varje dag och allt ska vara så bra..
men tragiskt nog är det långt dit..


nej... nu ska jag sluta på riktigt..

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!Du jag ringer nog dig sen när jag kommer hem i från matchen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback