stand alone...

Vet inte vad jag ska skriva nu..
jag vet egentligen, men orden kommer inte fram till fingararna..

men att någonting väldigt väntat kan kännas ändå..
Det är klart att det gör det.. men vadå?
nej, jag vet inte..

hoppas på det bästa ikväll..
vet inte alls vad jag vill få sagt med detta..
vet inte ens varför jag sa någotsånt..
det visar sig väl.
klart att jag vill ha en förklaring, men vadå..
det var länge sen, nästan två månader sen..
så egentligen.. varför dra upp det där igen?

nej, jag vet inte alls..

sitter och lyssnar på Red Light, idag igen..
grym "sitta-och-tänka-på-livet"-musik bara för texternas skull..

jaja...
vi ses väl!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Är ingenting bra? det låter inte som det. Ingen är starkare än vad du är gums glöminte det..och kom ihåg att jag bara är ett telefonsamtal bort. Saknar dig snutt kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback