tankarna kommer tillbaka..

ojdå..
jag tror att det där med pulka har jag nog kommit ifrån nu.
man får ju bara ont..
trots att det var kul igår är det mindre kul nu, har ont i höften så det bara skriker om det..
det där med att sporta på sportlovet har jag gjort tillräckligt av..


vad är det med mig?
för typ tio minuter sen när jag loggade in på msn fick jag pirr i magen och kände mig skum..
precis när jag trodde att det skulle lösa sig gör det, det inte.. fan då..
jag kan dessutom inte dra upp någonting nu..
det är snart tre månader sen.. i alla fall två..
vad jag ska säga.. det finns inget att säga och dessutom känner jag mig löjlig..
det var skönt och ha honom på andra sidan stan.. och nu kommer han hit..
hur fan ska det sluta? för hans helt okej.. för det vet jag att han behöver..
men för min? jag bygger en snögrotta och hoppas på att snön ligger länge..
nej, men seriöst.. så kan jag inte göra heller..
men jag vet inte vad jag håller på med, egentligen..
det märks klart och tydligt..

usch.. trots att det är precis vad jag velat.. så känns det bajs... rent ut sagt..
jag vill, jag vill inte.. som nog alla vet är jag jävligt bra på att lirka fram känslor i andra och sedan skita i det.. men det hade jag nog inte tänkt att göra denna gång.. jag vill bara veta vart det skulle sluta..
usch.. va fan..

något jag tänkt på...
kan man ha dåligt samvete för någonting man gjort för ett halvår sedan och blivit förlåten för..
tänker ganska ofta på det.. trots att jag inte vill....
men det är ju de parterna som är inblandade i mina tankar.. så..

nej, nu ska jag sluta tänka och pyssla lite..
Vi hörs!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback