Bye Bye Love..

Bror är påväg hem nu, är jag glad eller?
Joo, det är jag..
Men han åker väl lika fort igen.

Fick mig en funderare när jag skulle sova igår.
Vet inte varför jag håller på egentligen..
Det finns ju inte en chans, jag vill dessutom inte ha någon chans..
Emelie, jag tror nästan att vi får ta en natt tillsammans.

Nej, så ska jag försöka överföra mina tankar genom ett SMS, men det vill sig inte riktigt så som jag vill.
Men det ska nog lösas.. Jag har ingen aning..
Blev lite low imorse när jag vaknade och insåg det..

Usch, denna dag, inte ett liv...
Har lust att gå hem och sova igen, det va skönt med lite sovmorgon..
Men mina sovvanor måste bli bättre, annars vet jag inte vad jag gör..

Jahaja, snart party party hoppas jag.
Är sugen som tusan.

En vink adjö.

Nathalie ♥

"maybe baby I'm a heartbreaker"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback