ge mig ett hopp...

varför känns allt ibland inte så som det ska?

just nu vill jag bara ligga i min säng, tillsammans med en varm kropp..
kroppen skulle kunna tillhöra vem som helst just nu, men jag vet speciellt en kropp jag skulle vilja ha där..
vet inte varför det känns så, men efter ett halvår blir man lite bortskämd med att ha någon att väcka mitt i natten när man inte kan sova, någon som håller om en när man ska sova...
och framförallt känna närheten och veta om att det finns i alla fall någon därute som tycker om en..

just nu känns behovet av denna kropp så himla stort.
denna kropp skulle jag kunna hämta vart som helst på denna jord..
jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka den värme jag en gång hade där.

ojoj..
nu ska jag nog inte bli allt för djup, för då fäller jag snart en liten tår också..

vi ses snart igen!

Nathalie ♥

du är fin som du är
när du står med mig här
gör dig en massa extra besvär
utan vad du är och så ska du få se
du är värd allt som livet kan ge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback